2 days left!

Hemma under mitt superlånga hål.

Haft matteprov på morgonen, var dock bara första delen så ska ha ett till imorgon, skönt att ha det avbockat i vilket fall även fast det inte kändes så jätte bra. Får satsa extra på morgondagens!
Nu är jag som sagt hemma och kurerar mig lite samt sitter med spanskan och försöker förbereda mig inför provet som jag har i eftermiddag. Hörförståelse och ord-test, blir spännande att se hur det går!
Nej nu är det lunchtime sen hinner jag sitta någon timma till och plugga innan jag tar bussen in till skolan igen!
I eftermiddag ska jag ta mig ut på en lugn promenad, sedan får jag nog tillbringa resten av kvällen med matteboken... Får se om lite övningskörning hinns med kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0