365 x 2

Föräldrarna förbereder för fullt inför Jurslafesten ikväll, med temat hawaii/strand, jättepassande med tanke på vädret haha! Men de kommer säkert ha kul ändå, alla lär ju iallafall få sig ett gott skratt när pappa + tre andra fräscha 45+are kommer ut på scen med endast mankinis på sig... HAHA, skäms lite bara av tanken...
Även jag förbereder lite inför kvällen då det väntas middag, trerätters närmare bestämt. Jag fick i uppdrag att göra efterrätten vilket jag inte tackar nej till, så har hållt på och pysslat med den nu, när den är klar är det dags att börja packa, duscha och göra sig iordning. Kommer tillbringa eftermiddagen och kvällen först hemma hos Jocke och fira vår dag och sedan ska jag hem till Carro för att ha en trevlig kväll tillsammans med tjejerna! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0