Breaking news..

Från Sofi, som tidigare idag släppte nyheten att hennes nästa projekt på bokfronten är en träningsbok! Blev mer än glad när jag läste det, då jag stordiggar alla hennes tidigare böcker! Tvekar därför inte på att denna kommer bli annat än bra! Ser fram emot när den kommer ut i bokhandeln : )
För övrigt höll jag nyss på att få en hjärtattack när jag stod i badrummet och skölde av mitt hår och FETASTE spindeln kryper in!! Jag svär på att det är den största jag sett ever!! Slängde ifrån mig duschen i panik och sprang fort som fan ut och slängde igen dörren! Kommer inte gå in dit igen tills mamma, pappa eller brorsan kommit hem och dödat den, det är en sak som är säker. HAHA

Kommentarer
Postat av: cecilia

haha vilken pussy du är babe! men tycker du är grym ändå :D hih!

absolut, din plats är given från och med nu!

tack, duktig du är som är igång och övningskör och så vidare! :D heja hannsi!

2012-04-13 @ 18:12:17
URL: http://ceciliaan.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Hahaha dog lite här vilken mes du är Hanna;) men som ciss säger vi gillar dig ändå ihih puss

2012-04-14 @ 11:58:10
URL: http://feliciaastrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0