Call me maybe


Ph: Victoria Törnegren Så enkelt men ändå snyggt! Och mums på skorna!

Promenad (x 2) - check

Fotoläxa - check

Städa rummet - check

Långdusch och inpackning i håret - check

Har gjort lite nytta idag iallafall! Nu ska jag lägga mig och ladda upp inför en ny dag. Gå på stan med mamma och köpa presenter, köpa hårfärg + slinga håret, plugga och jogga i skogen med Jocke står på schemat!

Valborg kommer firas med middag hemma hos några vänner och sedan hemmafest! Ser jag fram emot! En saknad vän kommer även hem imorgon efter att ha varit på språng i la france!!

Nu ska jag sova, natti!



Kommentarer
Postat av: cecilia

ohhh puss på dig hannis :D

ni är för himla fina!

hoppas kvällen var awesome och att slingor blev bra!? PUSS

2012-05-01 @ 09:20:08
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0