"Den sista kamelen i ledet går lika fort som den första"

Mådde sämre igår, men släpade mig trots det till skolan för matte och en föreläsning, sedan åkte jag hem och kurerade mig, visade sig då att jag hade lite feber så tillbringade resten av kvällen sängliggandes med filmen Desert flower som sällskap. Den var riktigt bra och jag önskar att jag  själv vore lika stark som karaktären Waris. Inspirerande vad man faktiskt kan åstadkomma här i livet, oavsett ens bakgrund och uppväxt!
Idag vaknade jag upp och kände mig typ lika hängig, men tog mig iallafall in till samhäll-föreläsningen, kände att den var för viktig för att missa. Mötte sedan upp pojken för en kortvisit på maxi och sedan tog vi bussen hem. Nu har jag precis käkat asgod mat, köttgryta och ris! Och nu är jag tillbaka på samma position igen, i sängen, för att sätta på ytterligare en rulle. Vill bara bli av med denna jäkla förkylning som aldrig verkar ge sig!! Men inte mer att göra åt än att vila och trycka i sig massa c-vitamin... Bara jag är frisk tills på lördag! Två-årsdag då = middag med pojken och på kvällen party med tjejerna! Kan ju inte vara sjukling då inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0