Efter regn kommer solsken

Fick igår höra från en bög (som egentligen inte var bög!?) att min personlighet är att jag är väldigt omtänksam och snäll och bryr mig om mina nära väldigt mycket, för mycket (dvs. jag är för snäll) och måste därför börja prioritera mig själv i första hand framöver. Och att jag dessutom ska jobba som typ personalchef i framtiden för något sådant yrke skulle passa min personlighet och mig som person perfekt! Jomen tack för tipset, främling! Haha, herregud vad människor kan vara bra på att snacka alltså! Fick mig ju iallafall ett gott skratt!
- Pic från igårkväll, snodde från Cissis facebook.
Har myst runt i morgonrocken typ hela dagen och knappt gått utanför dörren. Vi tog en ordentlig sovmorgon imorse och efter lite slappande började jag panik-plugga inför morgondagens prov, not good.. Får hoppas på lite flyt eller att läraren är så snäll att hon ger oss ett kryss prov, vi får väl se om man ska ha sådan tur!
Kvällen avslutades iallafall i sängen, med gårdagens final av gladiatorerna med nybakade mockarutor och lite melon! Mums!
Nu är det dax att ladda upp batterierna inför provet imorgon! Natti

Kommentarer
Postat av: felicia

Hahah verkligen spännade gubbe! ja visst är dom snygga? tror jag gillar bäst dom ljusa;) heheh nevars jag var så glad att jag äntligen var plugg fri sen på kvällen hahaha:D puss

2012-04-02 @ 08:58:56
URL: http://feliciaastrom.blogspot.com
Postat av: Hanna

eller huur! jaa dom var ju skitsnygga!:D jaha men förstår dig fan den känslan slår de mesta alltså haha;D hur dags slutar du idag vännen?:) pussis

2012-04-02 @ 11:10:03
URL: http://hannabronnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0