Glad påsk! = SNÖ!?

Godmorgon sunshines! Trodde jag drömde när jag imorse klev upp och kollade ut genom fönstret!! Inte okej med snöoväder i april! Vart tog våren vägen!?
Nåja, påsklov och långfredag dagen till ära. Känns ju inte helt fel! Ska snart ta en sväng in till gymet för ett lugnt pass då jag fortfarande är lite småförkyld. Sedan ska vi åka bort till kusinerna mina och fira moster och morbror! Får se lite vad som händer ikväll, beroende på hur sent det blir.
Påsklovet firades in igår med pannkakor och glass (lyx!) till lunch, en runda på maxi för skoletande och presentköpande, god middag på kvällen och sedan drog jag och pojken min iväg på bio lite spontant sådär på kvällskvisten! Såg filmen The hunger games och den var riktigt bra, var dock ingen "wow-film" som hade det där lilla extra.. Men helt klart sevärd!
Nej nu ska jag hoppa i mina nya löpartights som jag fick med mig från maxi igår (plus en löpar/vindjacka!) och brumma iväg till friskis!


Kommentarer
Postat av: Fiffi

Snö in my ass! jadå låter som du hade en bra gad igår och idag:)

Ja eller jag ska ju ha min svarta vagabond skor och sen byter jag av till sandalerna;) hihi puss naw jobbigt det där med skor alltså haha

2012-04-06 @ 21:34:50
URL: http://feliciaastrom.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0