Juli skum?

Hörde precis på nyheterna om att cloetta ska lansera ett nytt tomteskum/julskum, fast i sommar i juli. Så dom döper om den till Juli-skum och kommer i nya smaker, päron och cola. Haha, tror ni de kan va nåt? Jag är ju en trogen tomteskum-älskare som är lite av en favorit att trycka i sig under juletid, vi får väl se om detta blir en ny favorit!;D

Försov mig imorse, vilket är bland det värsta jag vet.  Förstör ju typ hela dagen... "Straffar" mig genom att (fortsätta) plugga ihjäl mig och bocka av diverse uppgifter; två restuppgifter i samhäll, översätta och lyssna på spanska text 2 och 3, repetera spanska grammatik, repetera steg 9 i matte C inför prov samt projektskrivning..
Motivation baby! Where are you when I so badly need you?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0