Like that feeling

+ 4 dagar kvar till jag tar påsklov
+ 19 dagar kvar till två-årsdag med pojkvän
+ 37 SKOL-dagar kvar till mösspåtagning & lärarmiddag, studentveckan drar igång!
+ 10 veckor och 3 dagar kvar tills jag tar studenten!
Lite sådär härliga siffror att se fram emot!!
Denna skoldag blev kort, började 08.10 - slutade 9.00. Tog bussen hem till Jocke och skippade gymet. Där pluggades det matte för fullt! Grillade även lite gott till lunch. Efter några timmars pluggande gav jag mig ut på en härlig powerwalk med Cissi, en lång och riktigt fin sådan!
Nu är jag hemma igen och ännu mer plugg väntas! Blev tyvärr ingen IFK-match ikväll, känner att jag måste prioritera plugget först nu när det är så få dagar kvar till lov och ledighet!
Veckans första prov är nu avbockat, 2 more to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0