Lugna puckar










Lite snygga bilder från påskafton, innan karateklubben. Haha!

Försökt/försöker plugga på så gott det går, trots att jag är lite sjuklig. Halsen och huvudet som spökar lite igen samt en konstant rinnande näsa. Är så trött på skiten! Jätte passande nu dessutom när skolan drar igång..

Har iallafall tagit en ipren och legat och vilat ett tag nu så det känns lite bättre. Ikväll blir det lite av en sjukstuga här hemma då jag får finbesök av Fiffi och Carro som även dem är lite förkylda. Tanken är att vi ska hyra film och mysa nere i källaren med massa god frukt och kanske göra oss en varsin espresso med vår nya kaffemaskin (!?). Låter hur bra som helst i mina öron! Tjejkvällar är ju lite av en favorit!


Kommentarer
Postat av: Fiffi

hhaha vi är så söta så!;) älskar verkligen den näst sista bilden du är jättesöt och så kommer jag med fetaste dubbelhakan haha! puss påre

2012-04-18 @ 08:33:55
URL: http://feliciaastrom.blogspot.com
Postat av: Hanna

haha visst är vi!;D hahaha naaa du är ju cute där! o den sista bilden är ju jättefin på dig tycker jaa!:)<3

2012-04-20 @ 13:06:07
URL: http://hannabronnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0