Me gusta!

Hade en klockren kväll igår! Åt jättegod mat hemma hos Jocke. Han bjöd på räksoppa och vitlöksbröd till förrätt och grillspett med kyckling och färska champinjoner, sparris och potisgratäng till varmrätt. Till desserten hade jag gjort en halloncheescake med vit choklad. Var minst sagt mätt och belåten efter det! Jocke hade fixat och gjort de så fint, dukat, tänt ljus och en brasa och till och med gjort servettvikningar, vilken gentleman!;)

Sedan rullade jag ner till Carro tillsammans med tjejerna och lite senare åkte vi in till stan för en helkväll på Pullan! Bortsett från en liten incident hade vi det riktigt roligt och dansade typ konstant hela kvällen! Känns i fötterna och benen idag kan jag lova!

Nu kommer en liten bildbomb:


Förrätt!



Mys med  tänd brasa!


Varmrätt! Mums!


Kvällens värd!


Älskar dig ♥


Jocke var sur för att jag skulle dra vidare sen på kvällen..


Dessert!


Jockes fina servett-skapelse!
















Kommentarer
Postat av: cecilia

himla goa bilder & vad mys ni såg ut att ha det. deserten får du gärna bjuda på ;)

2012-04-23 @ 19:23:37
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0