Njut av varje dag, minut, sekund






- Fin outfit bjuder söta Felicia på!


Övningskörning stod på schemat i eftermiddags och nu sitter jag med körkortsboken i högsta hugg, tänkte försöka komma igång lite med detta nu under lovet när man inte kan skylla på att tiden inte räcker till!
Har redan bokat in en körning med mamma även imorgon eftermiddag, känns bra att äntligen ha kommit över denna "rädd-tröskel" eller vad man ska kalla det för som jag kämpat med!

Sover hos pojken min inatt med så ska snart krypa ner i sängen framför ytterligare några avsnitt av Prison break! Imorgon är planerna att försöka göra lite mer nytta, försöka jobba bort lite plugg samt göra ytterligare några jobbansökningar och plöja igenom några fler kapitel i körkortsboken.

Sedan hoppas jag även på att jag känner mig skaplig kry från förkylning och huvudvärk så jag kan träffa tjejerna framåt kvällen och hitta på något skojigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0