Shoes shoes shoes.. problemo!

Fastnat framför dumburken än en gång, denna gång är det sko letande jag håller på med. Måste ju införskaffa mig både skor till balen och till själva studentdagen. Hade ju hittat ett par från scorett som jag tyckte var så fina men det verkar som att hälften av alla studenter här i Norrköping ska ha dessa tråkigt nog... Sedan är frågan om man ska ha klackar hela studentdagen, eller om man ska köpa ett par låga att ha under dagen på utspring och i flaket och sen svira om till klackar på kvällen... Hm hm, detta tåls att fundera på...
Med detta stora I-landsproblem säger jag godnatt för ikväll!




Kommentarer
Postat av: Fiffi

Åh vilka klackar bruden,dom röda var snyggast tycker jag:D

2012-04-05 @ 19:10:57
URL: http://feliciaastrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0