Taco bar!


Trotsade gårdagens trista väder och gav mig ut på en promenad i regnet på förmiddan. Sedan kom brödbudet så blev goda mackor till frukost! Mums! Begav mig sedan in till stan där jag mötte upp Carro för en runda på stan samt lunch på det nya stället Taco Bar som för övrigt var riktigt fint och mysigt ochbjöd på god mat!

Kvällen spenderades framför tvn och finalen av top model!

Idag vaknade jag upp bredvid min fina pojke. Eftersom båda är lite småsjuka har vi softat i sängen med några Prison break-avsnitt. Får se om vi orkar ta oss ut på en promenad, annars lär nog dagen fortsätta i samma lugna spår! Sånt man kan göra när man har lov juu! Övningskörning är dagens enda måste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0