The botten is nådd

 
 

Lillsjön ikväll, 20.37


Kvällspromenad ute i regnet och skogen i friska luften kan ju va det bästa som finns! Okej, liten överdrift där kanske, men hur underbart är det inte att gå med musik i öronen och rensa huvudet på lite tankar? Var för övrigt sjukt fint vid sjön, spegelblankt vatten och ett tunt dimmtäcke över trädtopparna.

Saknar min fina kille som jobbar kväll typ varje dag denna vecka. Men tror vi skulle klämma in en lunchning tillsammans imorgon, så man får se lite av honom iallafall och pussa lite på han!

Vad jag också skulle vilja hinna med imorgon är att träna! Var ett antal veckor sen jag besökte gymet och jag börjar faktiskt sakna det. Kan ju säga att det kändes att det var länge sen jag rörde på mig under promenaden. Kanske blir ett lugnt pass efter skolan imorgon om jag känner mig bra? Vore ju fint! I annat fall får det bli en powerwalk, får se om jag kan få med mig något sällskap då!

Nu ska jag avrunda projektskrivningen och sedan dejta kudden. Sov fint!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0