Torsdag

Lunchade med Jocke på ett pasta-ställe idag, mycket trevligt och mumsigt! Sedan jag kommit hem från skolan har jag inte gjort så mycket mer än pluggat, varit ute på en powerwalk i regnet med Fiffi och lagat mat. Nu sitter jag framför tv:n och ser på "Du är vad du äter" och försöker bli lite motiverad på tränings- och matfronten! Vill komma igång ordentligt nu, börja jogga några gånger i veckan så jag får upp konditionen lite och komma igång med gymträningen också. Är faktiskt peppad, bara så rädd för att bli sjuk! Nej från och med nu blir det iallafall till en början att ta en daglig promand! Gymet hade jag tänkt svänga förbi imorgon efter skolan alternativt i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0