1 februari

Första dagen på den nya månaden innebar friluftsdag för mig! Bestämde mig för att dra till gymet, så kvart över 8 imorse tog jag bussen in och körde i 2 timmar, hurtigt värre!
När jag var hemkommen, nyduschad och hade käkat lite, mötte jag upp Becca för en projektplugg-dag! Var faktiskt ganska duktiga ändå och gjorde lite nytta och kände oss smarta med våra nya idéer vi kom fram till!;)

Efter lite velande lyckades vi (Becca) även knåpa ihop en riktig smarrig ceasar inspirerad sallad till lunch! Mums!

Nu är jag hemma och känner att jag för engångsskull varit duktig och gjort lite nytta på en "ledig" dag! ;) Tror jag ska fortsätta i samma spår och dyka ner i spanskan, iallafall för en stund..


                 

Jag och Becca idag!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hahaha.... Likheten är slående !!! ;)

2012-02-02 @ 11:51:05
Postat av: Rebecca

Hahaha.... Likheten är slående !!! ;)

2012-02-02 @ 11:51:33
Postat av: Hanna

Jamen eller hur!! Tyckte de!;) hihi

2012-02-02 @ 16:14:19
URL: http://hannabronnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0