Du vet mycket väl vad du gjort mot mig

Sitter och kollar på resor (ännu en bortflykt från plugget...) Blir ju inte bara lite sugen!! Vill åka iväg NU!
 
Jag och Jocke har ju lite funderingar på att åka iväg nånstans i samband med vår två års-dag. Vi har pratat om att åka till någon storstad, som London eller Paris. Men vore ju härligt att komma iväg på någon sol-och bad resa också!
Får se hur det slutar. Kanske är dax att sluta drömma sig bort och återgå till det jag egentligen borde sitta och göra just nu...













Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh lägga av nu vill jag åka utomlands och bli brun haha:(

2012-02-08 @ 18:47:20
URL: http://feliciaastrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0