Gold



SÅ fint med guldiga detaljer! Väldigt sugen på en guldklocka, kanske något att önska sig i student-present!

Har nu fått båda proven gjorda och det känns jäkligt gött faktiskt, även fast det kunde ha gått bättre.. Ska snart ge mig ut på en promenad med Fiffen! Sedan blir det lite plugg fram tills mamma kommer hem, så ska vi åka hem till mormor med min klänning. På tal om klänning har jag nu även beställt två klänningar, någon av dessa kommer eventuellt bli min bal-klänning, är mycket spänd på att se hur dom ser ut och sitter i verkligheten!


Kommentarer
Postat av: Fiffi

Håller med dig riktigt fint! okej det berätta du inte under prummen. Tycker du får visa imorgon vilka du beställde!:)

2012-02-16 @ 16:54:51
URL: http://feliciaastrom.blogspt.com
Postat av: Hanna

hade faktiskt tänkt berätta de men glömde helt bort de haha! men nu vet du;) ses ikv snigging!

2012-02-17 @ 16:35:20
URL: http://hannabronnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0