Loooooooov!

Finally, känns underbart att ha 11 dagars lov framför sig, minst sagt!

Gjorde idag det absolut sista provet i fek-B kursen så nu är den kursen alltså helt klar, så jäkla skönt!!
Tog sedan en liten sväng till maxi, åkte en liten roadtrip i det fina vädret och nu har jag landat i sängen. Mår inte helt hundra så känner att jag måste chilla lite och vila upp mig inför kvällen. För om ca 1,5 timme kommer tjejerna hit för käk och mys! Sedan är tanken att vi ska köra en liten barrunda vilket låter helt awesome i mina öron! Jaja, snart dax att hoppa in i duschen och börja göra sig iordning samt fixa maten..


                              

                                                            Haha söt bild, från idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0