Lov och ledighet inom räckhåll

Går bara runt och längtar ihjääl mig till helg, sportlov och Alperna! Så himla efterlängtat och behövligt verkligen!!

Har ägnat större delen  av senaste tiden till plugg, har nämligen två prov imorgon som jag väntar på att få avklarade. Nu är motivationen helt borta och mitt huvud dunkar. Ingen höjdare att plugga med huvudvärk! Nåågra minuter till, SEN är det chill resten av kvällen. Är ju trots allt onsdag vilket innebär en fin traditionell tv-kväll med Sveriges Mästerkock och Efterlyst. Nörd som man är hihi. Kan verkligen inte sluta kolla på något program när man väl börjat, man blir ju helt fast!


                          

Bild från New York, Times square 2011. Underbar resa till USA!! Hit ska jag bannemig tillbaka, någon gång i livet. Punkt


Kommentarer
Postat av: Rebecca

längtar också till lovet!

2012-02-16 @ 03:13:20
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0