16 januari

Idag har jag besökt Friskis nya gym i Ingelsta! Jätte fina och stora lokaler med många träningsmaskiner! Tror det blir att fortsätta köra där då det dessutom är mycket närmre och smidigare att ta sig dit!

Idag drog även vårterminens schema igång och jag har nu gått på min första foto-lektion! Verkar blir en spännande kurs! Känns lite tungt med skolan nu då jag är väldigt skoltrött, men samtidigt en stor lättnad att veta att detta är min sista termin på gymnaiset! Får försöka ha studenten i baktanke och kämpa på!

Längtar inte bara till studenten utan även till vår, sommar och värme.. Är så himla trött på att det blir mörkt ute redan vid halv 4 och det gråa, kyliga och trista vädret! Har nog aldrig längtat så mycket som nu till ljusare tider, trots att denna vinter har varit en "mild" variant i förhållande till tidigare vintrar! Nåja, känns som att det går åt rätt håll i vilket fall, synd att det ska gå så förbannat långsamt bara...

Nej nu börjar det bli dax för sleeptime! Tidig uppgång imorgon som gäller då jag börjar skolan 8.10.. Sedan efter jag slutat blir det träning på friskis med Carro, på´t igen bara!

Puss & godnatt!



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0