2012

Startar bloggen med ett litet inlägg från min nyårsafton 2011 som bjöd på trerättersmiddag/födelsedagsmiddag med finaste tjejerna, paketöppning och massa mys och prat för att sedan övergå till förfest följt av nyårsparty med massa fina människor. Tolvslaget firades in på min altan med fyrverkerier och champagne, kramar och nyårspussar! hihi!



God mat lagade vi! Till förrätt blev det avokadosoppa med räkor, varmrätten ovan - oxfile, rotfrukter, potatis och rödvinssås och till efterrätt choklad/kola tårta, vaniljperfe och jordgubbar! Mums!



Fina tjejerna<3 Fiffi, Carro och Cissi!



Fiffi hade partyhatten med;)



Vi var taggade!!



Tolvslaget! Både Cissi och Fiffi ser ganska nöjda ut med en varsin champagneflaska!;)



Party-paret ;)



Olle och Lisa :)




Avslutar med en bild från tolvslaget! Jocke, jag, Lisa, Olle, Odd och Nicklas!
Fick tyvärr inte med resten av folket på bild, men stort tack till alla som medverkade under kvällen!!:D



Kommentarer
Postat av: cecilia

haha vilken jävla bild! party paret , aa kan man ju kalla oss,.. ;D fin kväll annars! Kul hade man ju iaf! ;D hihi! missat massor inlägg nu ju din buse!! jaja fin bild du & jocke på student också måste jag säga. snart står vi där!! men nu har jag sagt nog för idag. förlåt. haha! puss nighty.

2012-01-16 @ 23:29:41
URL: http://ceciliaan.blogg.se/
Postat av: Hanna

hahaha! klockren ju! visar ju verkligen hur hårt ni körde ;) haha.. ja absolut;D då har du lite o läsa ikapp då hihi! jaaaa snart är de vår tur också:D:D då äre minsann han som står bredvid o ja som har mössan ;D hihi puss påre! o juste lät ju lovande om lördagen! hoppas du kan verkligen!:)

2012-01-17 @ 07:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0