21 januari

Igår var en trevlig kväll med först käk på durkslaget följt av filmen "Hamilton" på bio med Jocke, Cissi och Mattias! Tyckte filmen var ganska bra dock väldigt mycket pangpang, kanske inte värd att se på bio direkt...

Efter skolan igår mötte jag även upp Fiffi då vi gick till Igelkotten för att kolla och pröva lite balklänningar. Fanns mycket fint, hittade några som jag gillade extra mycket så får nog bli ett återbesök där snarast eftersom sista beställningsdatumet därifrån var om ca 3 veckor. Om jag inte ska be mormor min sy en åt mig som hon så gärna vill. Får se hur det blir med saken!


- Firar 21 månader med min älskling idag<3



Kommentarer
Postat av: carro

kanske lite efter men grattis på eran dag hihi :D <3

2012-01-22 @ 19:05:34
URL: http://larsson.devote.se
Postat av: Hanna

hihi tack carro ;D<3

2012-01-22 @ 22:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0