22 januari

Har haft en riktig slappar-helg med inget plugg över huvudtaget, har i princip bara lagat middag med Jocke, sett på film, tränat på gymet och tagit det riktigt lugnt. Skönt men ändå lite små segt... Längtar till nästa helg då den förhoppningsvis kommer vara lite mer fartfylld!
Resten av kvällen lär även fortsätta i samma spår skulle jag tro. Måste dock göra min foto-läxa till imorgon, men den är inte alltför ansträngande då jag bara ska leta upp en bild som jag ska ta med mig samt rita en teckning (haha).

Känner mig så slö på skol-fronten så måste komma igång lite nu känner jag, då jag inte öppnat en enda skol-bok under helgen, fy vad dåligt. Eftersom jag endast har en lektion imorgon och slutar 10.30 blir det raka vägen hem efter den för att plugga och ta tag i livet igen!På tisdag blir det solning med Carro och kanske även någon mer dag under veckan eftersom mitt solkort snart går ut och behöver utnyttjas. Måste även fixa id och gå till banken under veckan. Sedan hoppas jag även på att jag känner mig lite piggare så jag kan träna lite också.

Nej nu ska jag leta upp någon bild och göra klart foto-läxan! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0