Fina vänner!

Blev en härlig kväll igår med hemmagjord pizza och kladdkaka, massa prat halva natten och lite filmtittande!
Synd bara att lilla fiffen mådde så dåligt och fick lida hela natten :( krya gummsi!<3

Dagens planer var egentligen och dra till gymet, men på grund av att min tränings-kompanjon Fiff nu är hemma och kurerar sig och Carro är hemma och pluggar får det skjutas upp... Kanske blir en sväng dit imorgon om man inte ska vänta tills på måndag då nya Friskis i Ingelsta öppnar!

Dagens planer i övrigt är oplanerade... Någon form av träning borde utföras i vilket fall... Planering och lite plugg inför kommande skolvecka... Skriva cv och börja kolla utbildningar och jobb.. Städa rummet... Kommer nog kunna hålla mig sysselsatt idag iallafall!

Sedan får vi se vad kvällen har att bjuda på! 







 

Kommentarer
Postat av: Fiffi

okej inte berättar att du har en blogg! hahaa;) men kul ovh tack själv för igår även fast det sluta sådär ni ät fins tjejer som ställer upp som ni gör puss!!<3

2012-01-14 @ 20:38:22
URL: http://feliciaastrom.blogspot.com
Postat av: Hanna

Hahah carro som skvallrat eller?;) nejmen hade faktiskt tänkt o säga då men glömde helt bort ju! jaa men självklart !:)<3 hur mår du idag??

2012-01-15 @ 11:30:36
Postat av: Anonym

Nae hon hade länkat dig på sin blogg så..:) haha okej. nae sådär åkte till läkaren och fick reda på att jag har halsfluss:( hur är det med dig då?

2012-01-15 @ 14:39:16
Postat av: Hanna

Jaah just ja hihi!...Åhh hörde det:( så du har fått pencilin oså nu eller? men skönt ändå att det var de för brukar ju gå över på några dagar:) men hur mår du i övrigt då? mest ont i halsen eller?:( stackare alltså!! jodå jag mår bra:)! puss! förresten haru pengar på mob nu?

2012-01-15 @ 17:21:43
Postat av: Fiff

hm:( yes det gör jag och känner mig så mycket bättre efter bara två tabletter! jo ont i halsen och lite feber.Ah men vad skönt och höra hoppas verkligen ni inte blir sjuka!! nae har inte fixat det än.. men vi får ringas imorgon tycker jag puss!:)

2012-01-15 @ 17:50:31
Postat av: Hanna

Okej, men gud så skönt för dig!! ah okej:( men så bra att det går åt rätt håll i vilket fall!:) nae vi får hålla tummarna för det verkligen!! Okej ja absolut det får vi göra du!!:) krya på nu! puss<3

2012-01-15 @ 18:28:42
Postat av: cecilia

okej du inte berättar att du har en blogg. okej. puss älskar bilderna hah! spännande hannybanny! puss på dig snygging! see ya soon! :)

2012-01-16 @ 23:26:39
URL: http://ceciliaan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha nae inte meningen ju! Glömde helt bort o säga de i helgen haha;) jag med fan hihi så sköna! puss!

2012-01-17 @ 07:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0