Oh happy day!

Kämpade mig upp från sängen i morse då alarmet ringde 06.15... Tog bussen in till skolan trött som jag vet inte vad och med en dålig känsla i magen. Hade min första lektion för att sedan sätta mig och vänta ut tiden på mitt långa hål... Går in på mailen där det jag första ser är ett mail från Classe, nämligen att eftermiddagens samhälls-pass var inställt! Vilket betyder att jag därmed hade slutat för dagen! Den dåliga känslan förvandlades plötsligt till något mycket bättre och jag blev plötsligt på bra humör! PUSS på Classe! OH happy day!!

Nu kan jag ägna lite tid åt läxor istället, så jag slipper sitta med dom ikväll. Sedan efter lunch ska jag och Carro dra oss in mot stan för solning och kanske en runda på stan samt hämta ut fribiljetter! Puss
       

     
                           

- Old pics på mig och Carro     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0