Premiär-utgång!

I lördags smällde det, dagen jag har gått och längtat och tjatat efter under ett helt år, och min längtan har växt och blivit allt större, efter varje 93a som fyllt. Tur nog är jag inte den enda som fyller sent på året, men att fylla den 30e december, dagen innan nyårsafton, borde vara förbjudet tycker jag faktiskt! Iallafall när det gäller året man fyller 18 och 20. Haha!.. Nej då, så illa var det faktiskt inte, för ju snabbare tiden gick, och ju nämre födelsedagen kom, frågade jag mig själv och undra vad det var jag egentligen längtade efter? Konstigt det där...
Jaja, när alla andra gamlingar kommit in i 40-årskrisen kommer jag stå där och le brett! Gäller ju att tänka framåt va!;)
   
                                                                                 

Premiärade iallafall tillsammans med Carro och Fiffi! En mycket lyckat kväll tycker ja de blev! Trots oerfarna;) 

Vi startade kvällen hemma hos Carro för lite för-ferre. Hade köpt med oss frukter, chips & dipp och dricka som vi gjorde iordning. Mycket mys!

Sedan, efter många om och men, lyckades vi tillslut ta oss in till stan (tack jocke!!!) där vi gick raka vägen till Världens Bar, där var det tyvärr heelt smockat så fick bli Cromwell istället! Efter några shots och drinkar vinglade (?) vi vidare ner till Puls för vår första utgång! Mycket trevlig kväll med trevligt folk och mina bästa tjejer! Det tackar vi för!

     

Carros klockrena kommentar efter den (enligt henne) äckligt starka shoten: hon går och köper sig en öl och fäller kommenteran "aaaah, nu är jag i himmelriket igen!" Haha!

       

                                                                        Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0