TORSDAG

Hej!

Är så himla trött just nu... Har varit hemma större delen av dagen och försökt plugga inför morgondagens psykologi-prov, har nämligen 3 stycken på en och samma dag... Men har inte gått något vidare, har varit så ofokuserad och bara känt mig så himla rastlös. Får go with the flow imorgon helt enkelt och hoppas på det bästa! När jag inte kunde stå ut längre tog jag en promenix upp till Jocke, där jag  har tillbringat hela kvällen med filmtittande och mys! Nu är jag hemma igen och det börjar bli dax att dra sig till sängen, måste bara läsa igenom psykologin een gång till...

Längtar tills morgondagen är över då proven är gjorda och jag har lite ledighet framför mig! Ser ut att bli sleepover med mina tjejer, släktträff och lite träning på det. Låter lovande tycker jag! Blir spännande att träna eftersom jag inte varit på gymet på cirkus 2 månader pga. körtelfebern... Nej nu kallar sängen!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0