Träning - check


Träning på gym - check
Städning och sortering av diverse papper och annat skräp - check
Plugg inför kommande skolvecka - check
Lunch och fika hos farmor&farfar med Jocke - check
Kolla upp lite framtida utbildningar och jobb - check.... lär dröja ett tag innan jag kan sätta hel check på det..


Har försökt ta tillvara på denna helg och njutit till max av att inte ha några prov eller liknande "större" skolsaker att plugga till! Riktigt skönt! Synd dock att tiden ska gå så förbaskat snabbt, jag menar, känns som jag precis tog helg?

Nej nu ska jag fortsätta njuta, för än är faktiskt inte helgen slut! Tar en dusch och inväntar min fina för myskväll och nattsällskap!<3

Puss

Kommentarer
Postat av: Fiffi

Härligt med så många checkar du;) idag mår jag bättre känner mig lite piggare. Jo är ju det och det kan man ju lungt säga att du vet! det gör vi om helgen osv puss<3

2012-01-16 @ 16:52:04
Postat av: Fiffi

Härligt med så många av checkningar du! jodå det är bättre idag känner mig piggare osv men har fotfarande svårt att äta vanlig mat.../ hur är det med dig då?:) yes vi hörs om helgen puss

2012-01-16 @ 17:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0