22 JULI

 
 
 
Fredagen och lördagen spenderades som sagt på landet med familjen. Vi spelade tennis, softade vid bryggan, solade, lagade mat och spelade kort. På lördagen gav vi oss ut i skogen för blåbärsplockning. Kom tillbaka med flera liter, så efter lunch blev det efterrätt i form av nybakad blåbärspaj, mums!
 
 
 
På lördagseftermiddan tog jag Jocke och Abbe bilen hem igen, med ett stopp för lite italiensk hemmagjord glass. Sedan var det bara att börja fixa och dona i huset och göra sig iordning. Vid 6 tiden kom Cissi och Fiffi hem till mig så lagade vi god middag tillsammans - lax och färskpotatis och hade det trevligt tills vi tog bussen in till stan och Christina. Där var vi ett gäng tjejer och drack och åt gott och snackade. Sedan fortsatte kvällen på trädgårn för drinkar och även till trappan för vissa. Jag skippade utgång dock, tog sista bussen hem till pojken.
 
Idag, söndag softade jag med pojkvännen på förmiddan. Sen kom Fiffi ner till mig så vi begav oss med matsäck upp till lillsjön för lunch, sol och bad! Premiärdoppet i Sverige är härmed gjort!! Nu har jag precis ätit kvällsmat och hade tänkt avsluta denna bra helg på bästa möjliga sätt - i pojkvännens famn framför en bra film!
 
 

Kommentarer
Postat av: cecilia

OOH, Solade ni och badade på riktigt igår? Suck vad avis jag blev, var ju redan det sen innan på grund av väder... var just det jag tänkte när jag stod inne i butikshettan. Bad och sol med brudar s'il vous plaît. Fina bilder sen landet och det. Puss, bruuden. Tack för i lördags! :) pus

Svar: jaaa det gjorde vi! och man kunde faktiskt till o med ligga i en stund! riktigt härligt! nae stackare inte särskilt kul kan ja tänka mig :/ meeen idag är de ju jätte härligt o de ser ut o hålla i sig hela veckan ju så får hoppas på de så du också får njuta av lite värme!:) puss
Hanna Brönnert

2012-07-23 @ 08:44:39
URL: http://ceciliaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0