COUNTDOWN

 
Hittade ett gäng härliga bilder som Cissi knäppte med sin kamera när vi var iväg till stavsjön i veckan. 
Skulle ju inte vara helt fel med fler sådana dagar i veckan, dock ser det ganska mörkt ut väder-mässigt då vi ser ut att få regn i princip hela veckan.. buhu. Får hoppas att det inte stämmer helt enkelt! Annars lever jag på tanken att jag om exakt 2 (!) veckor befinner mig i Cypern med min älskling!!
 
Blev bio ikväll och vi kika på Batman, riktigt bra film om inte lite obehagligt att sitta på bio med tanke på USA-attentatet. Usch så hemskt och va sjuka människor det finns... Nu ska jag soooova, känns att man var ute igår, är trött som få. Hörs imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0