Home sweet home

 
Hemma efter en toppen-vecka i Spanien! Lapat sol varje dag på stranden vid havet eller i solstolen vid poolen. Tagit morgon-powerwalks i den ljumma värmen, gått långa strandpromenader, ätit god mat på kvällarna och avslutat dagen med en glass eller drink nere vid beachen! Några nyanser brunare hy och påfyllning av fräknisar i ansiktet. Lovely!
 
Kom hem sent i måndags kväll och har sedan dess tagit igen lite tid med kompisar och pojkvän. I tisdags träffade jag Fiffi. Vi var hemma hos henne och lagade mat, catcha upp och planerade inför vår Stockholms-visit! Igår, onsdag, spenderade jag dagen med Jocke. På kvällen lagade vi tacos och bakade paj och såg filmen "En gång i Phuket". Om man vill få sig ett gott skratt är filmen helt klart sevärd! Ganska så klockren!
Idag träffade jag Carro för ett rejält träningspass. Cyklade in till gymet och körde i en och en halvtimma, cyklade sedan vidare in till stan för en solning och en nyttig smoothie ute i solen och sedan hem igen. Vilket benpass det blev! Gött! Nu har jag unnat mig lite goda grillade hamburgare och mammas knapriga flarn till efterrätt.
 
Ikväll blir det tjejkväll och ännu mer planering inför Stockholm!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0