För jag har tagit studenten!

Mycket har hänt sen sist. Men jag är klar nu, jag har gått ut gymnasiet och tagit studenten - och den känslan, den är verkligen obeskrivlig! Någon blandning mellan total lycka och tomhet!?

Hade en underbar student på alla sätt och vis och är så djupt tacksam för allt! Men det känns så himla konstigt nu, att plötsligt ha bläddrat till nästa kapitel i livet, där livet börjar på riktigt.
Vad händer nu då? Vad ska jag göra? Jag vet ingenting i dagsläget. Men på något sätt, så känns det lite som att det hör till. Att det är meningen att vi inte ska veta..




Under de senaste dagarna har även min pojke gått och fyllt 20 bast!! Hade lite kvalitetstid med honom i lördags och åt god mat och gick på bio på kvällen. Igår firades han även av familj&släkt med presenter, god mat, tårta och hela faderullan!

Idag blev det tidig uppstigning för jobb, och resten av veckan kommer fortsätta i samma spår. Dock midsommar på fredag ju! Något att se fram emot, även fast planerna än är lite oklara.

Har massor av bilder att visa som troligen kommer upp här framöver!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0