HAPPINESS




Ph: Cissi. Från balen!


+ Ett guldigt band som ger mig fritt inträde på puls och hugo under hela studentveckan pryder nu min handled
+ Jag är nu helt klar, finito, med det allra sista skolarbetet under min gymnasietid
+ Min awesome vän Cissi tog idag körkort! Hon är så grym!!!

Varit iväg på en ju obligatorisk roadtrip med Cissi bakom ratten. Så himla härligt och hon är så duktig så!
Imorgon är det kick-off på puls & hugo och studentveckan drar igång, på torsdag har vi kunskapare mösspåtagning följt av lärarmiddag på kvällen. Sedan fortsätter veckan med en mängd roliga aktiviteter! Kommer leva loppan den närmsta veckan helt enkelt!








Kommentarer
Postat av: cecilia

mjoo min lilla hanna puss på dig vad söt :D var askul ha er där bak känner mig ännu mer tantig. bil&kaffe nu! ;D

2012-06-06 @ 14:25:09
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0