HERE COMES THE RAIN




Ph: Me and snygging Ciss under studentveckan. Matchade varandras kläder så fint!

Tråkigt väder idag... och det är snart juli!?!! Men idag gjorde det mig faktiskt inte så mycket då jag jobbat hela dagen lång. När vi slutat åkte vi upp till stan och fixade med min studentpresent jag fick av farmor och farfar; en jätte fin CK klocka! Så nu sitter den så fint på min handled! Sen blev det chickenkebab till kvällsmat! Mummms!

Förövrigt knallar livet efter studenten på och jag lääängtar så tills agusti när jag får resa bort till värmen med min prins!!

Kommentarer
Postat av: cecilia

gaaaaah så himla underbart! har ni bokat till augusti alltså , vill veeetaaa aaaallt! :) se hotell & stuff!



hihih söta vi är! verkligen.. ;) puss på dig hoppas du får en bra dag!

2012-06-26 @ 10:40:12
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0