SPONTANITET HJÄRTA

Haft fullt upp dem senaste dagarna. I onsdags efter jobbet blev jag upphämtad av Jocke. Tog en roadtrip till Linköping och fixade med armbandet jag fick i studentpresent av päronen och traskade runt där och tog en glass i solen! På kvällen åkte vi hem till Jocke och grillade! Igår firades studenterna Tilda och jag lite i efterskott. Det blev restaurangkäk och tårta till efterrätt hemma hos oss framför fotbollsmatchen!

Idag är det fredag och denna dag är så sjukt bra på många sätt och vis, inte bara just för att det är fredag utan för att jag nu har ledigt, att jag ikväll ska få träffa världens bästa brudar, att jag ska spendera helgen på landet med Jocke och att mina päron idag bokade en sista minuten-resa till Spanien!! Åååh va jag är glad just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0