HONEY, I'M HOME

 
 
Hallå! Nu är ja på hemmaplan igen efter en underbar resa. När vi hade landat i Stockholm och möttes av kylan (vilken jäkla kontrast!!) var min första tanke att ta första bästa flyg tillbaka.. Men det känns trots allt skönt att vara hemma igen. Landade igår 8 på morgonen, svensk tid, och var hemma runt 11-tiden. Efter 24-timmars på resande fot var jag ganska död. Snacka om att den powernapen var välbehövlig då!
 
Idag var jag tillbaka på jobbet igen och det var kul att träffa alla! Men att jobba långdag en dag som denna resulterade i sjuk huvudvärk och trötthet... Därför spenderar jag denna kväll med massa serie-tittande med tända ljus! Känns mer än rätt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0