Dagarna som gått

 
En helg och de två första dagarna på oktober-månad har passerat sen sist. I helgen blev det några timmars jobb och så spenderade jag en massa tid tillsammans med Jocke. Vi tränade, myste framför bra filmer, låg i sängen och slappade halva dagen, bakade scones till frukost och käkade på restaurang. Jättemysigt med andra ord!
 
Igår och idag har jag jobbat på dagis. De där små liven har så mycket energi, glädje, vilja och envishet i sig, helt otroligt, haha! Det har tagit kraften ur mig, men måste säga att jag trivs rätt bra ändå (säger jag nu när jag inte fått byta blöjor än..;)). Igår jobbade jag bara till 1, så efter jag hade mellanlandat hemma och käkat lite och bytt om så åkte jag in till gymet för ett ordentligt pass med Cissi och Carro. Och så lite bastu och dusch på det, fint! Känns i kroppen idag kan jag säga. Idag jobbade jag hela dagen lång och sen jag kom hem vid halv 5 har jag inte gjort nåt mer än ätit och bara slappat, har inte gjort allt för mycket till världen med andra ord... Nu ska jag iallafall rycka upp mig och gå ut på en PW innan jag ska bänka mig framför tv:n! Pusss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0