HELGEN

 
 
Hallihallå! Och så var det måndag igen... Har haft en sjukt nice helg så är på väldigt bra humör idag! I fredags kom min underbara pojkvän hem (som egentligen inte skulle ha kommit hem) och överraskade mig! Så efter jag hade varit duktig och storstädat hela huset blev det fredagsmys för hela slanten med god tacospaj till kvällsmat och mys framför X-factor! I lördags var det jobb som gällde, var sjuuuukt mycket folk så var fullt ös hela dagen fram tills stängning! Sedan bestämde jag och Cissi oss lite spontant för att ta en sen afterwork. Blev lite barhäng, och några glas vin och en massa prat var ju inte helt fel. Hur trevligt och mysigt som helst!
Igår hade jag en ledig dag framför mig vilket resulterade i en runda på maxi med mamma, övningskörning, födelsedagsfirande med god mat och fika hos kusinvitamin och sedan mötte jag upp Cissi på friskis för ett gympass och sedan powerwalkade vi även hem. Så duktiga så! Var ganska så slutkörd när jag kom hem så att spendera söndagskvällen framför tv:n och en deckare kändes mer än rätt!
 
Är ledig även idag, hade därför tänkt ägna denna dag åt diverse nödvändigheter så som teoriplugg, träning och packning (!) - dags att plocka fram sommarkläderna igen.. Åh kan inte fatta, på lördag åker vi! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0