MONDAY, NEW WEEK

 
Trött, tröttare, Hanna, typ. Nej men efter en jobbhelg och några timmar på dagis idag är jag ganska sliten måste jag säga, men samtidigt kände jag att det var välbehövligt efter 1 veckas sjuklighet då jag i slutet nästan kröp på väggarna. Feels good to be back on track helt enkelt! 
 
För tillfället ligger jag i soffan, äter äpplemuffins och dricker te och softar. Tänker ligga kvar här ett tag till och gotta mig innan det är dags att plocka fram teoriboken och läsa igenom läxan inför dagens körlektion. Blir övningskörning in, körlektion 17.45-18.30 och sedan köra hem igen, rejält pass! Veckans planer resten av veckan (än så länge) är jobb tis-lö, träning och ytterligare en körlektion imorgon. Jag är pepp på en ny vecka!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0