SICK

 
Två dagar på dagis var så mycket mitt immunförsvar pallade, tjoho! Det var dessutom sjukt komiskt eftersom jag på tisdagskvällen sa till pappa något i stil med att "det enda negativa med att jobba på dagis är ju alla sjukdomar som barnen sprider runt på. Får hoppas att inte jag åker på nåt skit nu." Pepparpeppar. Några timmar senare kände jag i halsen och morgonen där på vaknade jag med feber och en sjuuuk halsvärk, ni vet när det gör sådär ont så man nästan börjar gråta varje gång man sväljer. Så har varit sängposition de senaste dagarna. Igår blev jag dock överraskad av pojkvän med fina blommor som plåster på såren, har jag sagt att jag har världens bästa pojkvän?
 
Idag mår ja tack och lov mycket bättre och kan äta relativt normalt igen vilket är underbart skönt! Tur det också eftersom vi för tillfället har lite gäster här och att det därmed under kvällen bjuds på en 3-rättersmiddag, varav två av rätterna har klämts ner än så länge - tapas till förrätt och oxfilé med örtsås och rotgrönsaker/potatis i ugn. Mumsigt värre! Nu har jag slagit mig ner i sängen och gjort det lite mysigt med tända ljus och film, i väntan på efterrätt. Lite tråkigt att jag inte kunde följa med pojkvännen som är ute och partar och har skoj, men måste ändå säga att jag trivs ganska bra här. Mysigt sällskap har jag ju också med en snarkandes kissemiss bredvid mig! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: cecilia

oh tack du fina! :) hoppas du blir hel frisk snaras så vi kan ses snart! ska bli himla fint se dig igen. kram på dig och du, det där såg ju himla mys ut ! hihi! kryis!

2012-10-07 @ 00:11:06
URL: http://ceciliaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0