Dear thursday

Fullspäckad onsdag och torsdag! Igår var det kort dag på jobbet. Sedan cyklade jag hem och pluggade teori, gjorde tester och lite andra nödvändigheter. Gjorde för övrigt typ världens godaste smoothie till (hade i massa blåbär, lite kvarg, lite vaniljyoghurt, ett ägg och kokos). Sedan körde jag ett köttigt benpass på gymet med Jocke och fyfan vilken sjuk träningsvärk jag har i ben och rumpa idag!! Imorse var det dax för det jag fasat inför hela veckan nämligen halkkörningen. Nae okej riktigt så illa var det inte, var inte särskilt nervös alls faktiskt. Var iallafall så som alla andra sagt: väldigt roligt. Sedan fick jag skjuts hem av pappa, uträttade ett ärende på vägen och sedan var det raka vägen mot jobbet. Stängde så slutade inte förens typ kvart i 6. Cyklade till pojkvännen och har hängt här sedan dess, ganska så slutkörd. Nu blir det filmtime! Sovmorgon imorgon<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0