SATURDAY

 
Hello saturday! Hade en bra fredagskväll och har även haft en minst lika bra lördag idag, och bättre kommer den bli! Igårkväll blev det middag hos pojkvännen och sedan såg vi på bio på kvällen. Jätte mysigt! Imorse åt vi en brakfrukost. Jag pluggade sedan lite teori. Vid 2 tiden åkte jag och mina homies in till stan för en runda på stan och en lunch och fika på uteserveringen i vårsolen, så himla härligt! Nu har jag tagit en dusch och ätit middag med familjen. Inväntar Fiffi. Så ska vi ta en drink här hemma och göra oss iordning lite. Sedan blir det en runda in till stan för lite bar-häng. Fiiint! 
 
Två oerhört charmiga bilder från någon gång i somras på mig och min pärla. HAHA
 
 

Kommentarer
Postat av: Fiff

Hhahaahaha vi är för söta!<3

2013-04-21 @ 19:35:49
URL: http://avockadoglitter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0