Snabbspolning

Oj vad snabbt tiden går! Har hunnit med att vara sjuk ett par dagar och haft GG marathon, jobbat på bus, jobbat på dagiset, pluggat teori, haft riskettan, träffat mina homies, en utgång och umgåtts med pojkvän och familj. Eftersom att det är påsklov har fina Fiffi varit hemma så i söndags tog vi en premiär-fika på fräckas uteservering. Hej vårkänslor! Restaurangbesök med tjejerna, myskväll med pojkvän och lördagsmys med tjejerna har även hunnits med. Idag har jag hållit mig inne hela dagen, känt mig hängig och förkyld :( Så har tagit det väldigt väldigt lugnt, sett en film, färgat håret med mami och pluggat lite teori. Måste vara frisk inför en fullspäckad vecka med jobb, halkan, jobbsökande och teorioplugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0