SUNDAY

 
Lite nya inköp av skönhetsprylar. Min pojkvän har nämligen börjat sälja produkter från ett företag som heter LR, bland annat hudvårdsprodukter, parfymer och smink. Jag köpte världens smidigaste nagellacksborttagning. Man kör bara ner fingret i burken, snurrat runt lite och sedan är allt borta. Den innehåller  inget acceton heller, utan det luktar gott när man haft på det och dessutom ska det vårda nagelbanden så man behöver inte tvätta händerna efter man använt det. Sedan köpte jag även ett bra bas nagellack och så världens godaste parfym. Min nya favvo, helt klart!
 
Nu ska jag köra in till farmor och farfar. Där väntas söndagsmiddag och ikväll blir det troligen bio! 
 

Kommentarer
Postat av: fiffi

Åh låter ju super nice alltihopa!!
Du är bäst!! tack för att du är en som underbart fin vän <3<3

2013-04-16 @ 18:03:03
URL: http://avockadoglitter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0