Week 5

Hallå! Ännu en vecka fullspäckat med jobb har nu passerat. Har även hunnit med lite annat om eftermiddagarna/kvällarna som en runda på stan och lite shopping, några powerwalks, körlektion, lite plugg och träff med vännerna. Igårkväll åkte vi in till stan och satte oss på munken för en mysig middag, lite cath up och några glas vin. Sedan mötte vi upp några andra på Världens för lite barhäng. Idag, min enda lediga dag denna vecka, tillbringar jag tillsammans med min pojkvän som jag inte hunnit träffa ett bra tag. Vi tog en sovmorgon imorse, åt frukost framför tv:n och sedan har vi tagit en mysig promenad/skridskotur på Ågelsjön och grillat korv och druckit varm choklad. Sååå himla mys! Ikväll äter vi tre-rätters, korkar upp en flaska vitt och hyr en film!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0