MONDAY 14

 
Helgen bestod av jobb i lördags. Sedan byttes kvällens festliga planer ut mot grekisk mat och restaurangmys på Athena för att sedan avslutas hemma med gästerna som var på besök. God efterrätt i form av vaniljpanacotta, prat och spel!
 
Igår, söndags, började jag och Jocke dagen med 1 timmas badminton på Racketstadion. Eftermiddagen och kvällen spenderades hos farmor och farfar med släkten för att fira farfars födelsedag, och blev övergödna, i vanlig ordning!
 
Nu har vecka 3 startat med jobb 7-15.30, körlektion med ny körskollärare (nu jäklar ska jag komma igång igen!!) och så kvällsmys med pojken. Lyxade till det och bakade en sockerkaka och hängde framför tv:n och Idrottsgalan!
 
Nu är jag hemma igen, och det är dags att släcka lampan och ladda upp batterierna inför ett jobbpass följt av ett pass på gymet! Gnight!
 
 
Gamla, och sjukt charmiga bilder från när jag Carro och Cissi lirade badminton i somras!
 
 

Kommentarer
Postat av: cecilia

borde vi göra snart igen, så galet kul!

2013-01-14 @ 22:48:16
URL: http://ceciliaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0