ONSDAG

 
Startade denna dag med att försova mig... På onsdagar har jag min "sovmorgon" vilket betyder att jag börjar 8.00 och därmed måste äta frukost hemma. Hade tänkt gå upp runt 6 för att hinna äta frukost i lugn och ro men så blev inte fallet... Klockan 7 kom pappa in och undrade hur dags jag skulle upp. 30 minuter hade jag då på mig att trycka i mig lite frukost, göra mig iordning och packa och sedan powerwalkade jag upp för att inte komma för sent.
 
Trots dålig start så fortsatte dagen bättre. Skulle sluta klockan 1 och några minuter innan kom min arbetskollega och sa att det var någon som stod och väntade på mig, och där stod min söta pojkvän, skapligt chockad jag blev då hahha! Fick jättefina blommor
 
Ikväll skippade jag träningen och brände av en film, haft skype-date med min fina fiff och så har jag hängt framför tv:n och sett Sveriges mästerkock. Ibland behövs såna här dagar, att bara hänga hemma och inte göra nåt speciellt! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jocke

Älskar dig <3

2013-01-24 @ 00:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0