DAGEN INNAN FREDAG

 
Hallå! Denna vecka rullar på och det har redan blivit torsdag! Helt sinnes vad snabbt tiden går. Jag har jobbat på som vanligt, haft körlektioner och tränat. Idag slutade jag tidigt, redan vid kvart i 1, sedan var det raka vägen in till körskolan för en dubbellektion, väldigt givande men man var ganska slut i huvudet efteråt vill jag lova! Efter körlektionen åkte jag till friskis för att döda benen/rumpan. Sedan blev jag upphämtad av pappa och så åkte vi och handla. Har haft en riktigt effektiv torsdag med andra ord! Känns så himla gött när man slutar tidigt och kan utnyttja dagen. Snart är det dinnertime. Ikväll tror jag att jag ska unna mig att ligga i soffan och bara titta på tv och några avsnitt av Gossip girl. Kanske skulle ta och göra en fruktsallad till också för att lyxa till de lite! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0